Thursday, June 16, 2011

semalam ada orang buat aku terkejut gila.

hey korang :)

korang sudah makan?kalau belum pergilah makan.pada gadis gadis yang on diet jangan makan nasi pula time ni(aku sekarang dah kowl 10.30 malam).
aku sudah makan taw.kita makan mee soba sedap.mee soba tu apa?mee soba tu korang pernah nampak tak bahagian makanan jepun mee tu warna hijau.mee tu la namanya mee soba.sedaaaaaaaaap :)

back to the tittle :)

last night i got suprised not from si dia(guy yang i suka) tu,tapi dari kawan rapat lelaki aku.pergggggggggh.serious i'm still in suprised.aku try cerita dengan tenang yer.


  • apa perasaan korang bila kawan lelaki korang yang paling rapat tiba tiba suka kat korang?cer cite sikit kat sini :)
itu yang aku rasa sebenarnya.yelah dulu aku admit that i like him little bit.then makin lama aku kawan dengan dia i know i can't like him.sebab apa?tak boleh bagitahu dekat sini. :) so after that i decide we be close friends.perasaan aku suka dekat dia tu dah makin kurang.
dia kawan lelaki yang aku rapat,selalu or kerap in contact and dia pernah dengar aku menangis dalam skype.dengar jela sebab we on call only not video call.
dia bagitahu aku semalam pun dalam keadaan terlepas cakap.sebab aku ada cakap kat dia kau nak lost contact dengan aku ke?sebab kau akan hilang aku bila kau nak lost contact dengan aku.
lepas itu dia terus meluahkan apa yang dia rasa.


  • aku takut lepas aku bagitahu kau ni aku akan hilang kau
  • kau perasaan tak bila kau cakap pasal ##### aku jadi lain.kau tahu tak kenapa?sebab aku suka kau
  • aku sebenarnya dah lama suka kau tapi aku takut hilang kawan macam kau
  • aku takut if kita couple and maybe break,aku akan hilang kau and kau pun ex gf ##### kawan aku
  • aku dah lama perasan yang kau ada suka kat aku
  • mana kau tahu yang aku tak care pasal kau?
  • kau tahu tak kau lah orang yang aku kerap mengadu sekarang ni
  • kau tahu tak aku sayang kau?
itu semua yang dia cakap buat aku terkejut habis.serious aku tak perasan langsung yang dia suka aku.aku baru agak sedikit frush pasal si dia(guy yang aku suka)tiba tiba muncul kawan rapat lelaki aku ni.perggggh.kesedihan aku digantikan dengan perasaan terkejut dan sedikit gembira.haha.sumpah aku masih dalam terkejut lagi ni weyh.nasib baik aku takda sakit jantung,kalau ada dah lama aku mati terkejut.hahaha.macam tak sabar saja nak balik malaysia jumpa dia.haha.btw,last night jugak dia first time <3 dekat im owh.

him:___________________(aku dah lupa dia type ape) <3 (itu saja yang aku ingat.)
aku:weyh asal kau tiba tiba jadi sweet?hahaha
him:shattap.


serious after this i will little bit kaku bila nak borak dengan dia dowh.haha.


okay ini aku nak cerita kehidupan aku dekat jepun macam mana.hari ini ada saudara mara datang lagi dekat rumah.uncle aku yang muka sama papa tu ajar aku macam mana nak on9 guna lcd plasma,sebab before this papa never teach me how to use it.when i know how to use that awesome things apa lagi memang super excited lagi la kan.best on9 guna lcd plasma :) lagi lagi korang yang youtubers memang best la volume dah macam tengok tv biasa.tapi yang tak best tiada privacy la,sebab semua orang boleh tengok.haha.esok aku dan mama pergi ke malaysia embassy untuk hal papa.kena bangun pagi weyh.kowl 9 pagi dah kena ada sana.
weyh weyh aku akan balik malaysia maybe on june 21.yeaaaaaaaah.so doakan saya selamat disini yer.amin. :)

p/s:kepada  yang buat aku terkejut,aku tahu kau mesti baca blog aku ni.sebab kau cakap,kau on lappy jea terus tengok blog aku.weyh serious segan aku dowh dengan kau.terima kasih taw weyh kau bagi aku terkejut dengan kau dan bagi aku senyum walaupun sekejap sekejap.

No comments: