Monday, June 13, 2011

cousin yang aku tak pernah tengok pon ada

good night and assalammualaikum fer muslim

aku ada pergi tempat kerja papa petang tadi.adik papa(yang muka sama dengan papa) itu pon ada sekali.ternyata bukan aku seorang sahaja yang cakap muka dia sama dengan papa,tapi orang dekat tempat kerja papa pun cakap benda yang sama.lepas dah settle semua we back to my house.

ramai cousin yang datang dekat rumah.yang aku dah lama tak jumpa pon ada.aku ingat dekat malaysia saja aku ada anak saudara tapi dekat japan pun ada.comel dowh anak sedara aku dekat japan ni.mama cakap dengan aku dalam bahasa la.myra asal kulit diorang sawo matang,kulit myra putih pulak.aku gelak saja.kitorang kalau nak cakap something yang tak nak orang lain paham,kitorang cakap bahasa la kan ;)

aku baru balik dari berjalan jalan.weyh mata aku kan banyak nampak lelaki handsome.heee
ala cuci mata saja pun bukan nak ngorat.hahaha

p/s:aku nak kemas kemas ini nak mandi dengan makan mi udon ;)

No comments: