Tuesday, June 14, 2011

blank :/

tiket aku untuk balik ke malaysia 23 june 2010.
semalam mama kata maybe nak balik awal sebab dah settle semua urusan papa.so mama telefon la malaysia airline tuk balik awal,dah book pon esok kitorang balik.dah excited gila dah ni dapat balik awal kan.tiba tiba uncle i yang sama muka dengan papa tu cakap ada lagi sikit tak settle lagi.so mama cakap cakap kita maybe balik malaysia around 20 june 2010.


serious i already have idea and excited to update this blog but some things make me grrr.nak nangis pun ada weyh.benda tu tiada kena mengena dengan papa,tapi ada kena mengena dengan lelaki yang aku suka.tadi aku saja lah stalk page fb si dia.tup tup pergggggggggh.ada perempuan mana tah yang send lagu tajuk love dekat page si dia.aku tahu si dia mesti tak on9 sebab si dia tak on9 dekat rumah.so aku bacalah comment under video tajuk love tu.comment perempuan tu dengan kawan dia kot.baca baca dan terus baca.aku ada perasan kawan dia kata untunglah kau ada orang sayang.untunglah boleh otp dengan dia.serious aku rasa macam nak nangis kot,tapi tak boleh mama ada.mentang mentang la aku dekat jepun tak boleh nak call si dia hari hari tapppppppi.hurm.yeah aku mengaku aku agak senang nak suka dekat somebody tapi nak sayang somebody tu aku susah.dengan si dia aku dah mula sayangkan dia even kitorang tak couple pon tapi we're close.entah lah weyyyyyyh rasa macam tak nak balik malaysia pun ada jugak,rasa macam tak nak suka or sayang lelaki pun ada.serious i'm in blank cause of him.

p/s:to si dia yang aku dah mula sayang.thanks weyh buat i sakit.make me blank.you tak pernah buat i blank ini yang first.you kerap jugak make me cry but i don't mind.you make me super blank.perggggggggh.mentang mentang i ada dekat jepun kan.grrrrr.i don't know what to say anymore.yeah i know that i jarang call you cause i'm at japan+my phone out of charge.i call you pon kadang kadang cause i use public phone.if i were in malaysia right now,i will direct call you,and tell you that you make me blank right now.thanks.kfine.

3 comments:

Nolyy Halim said...

Myra 2010 ke 2011 ? Hehe . Hm btw Chill okayy .

Joe Buddy said...

untunglah

myra ameer said...

noly:2011 sorry tengah blank kan time tu.haha
junaidi:ape yang untung weyh :(