Thursday, March 10, 2011

owh kak aniz :)


hye korang ini siapa?
cuba teka?
hahahahaha.

ini kakak angkat kesayangan saya taw.
kakak angkat yang nombor 2 :)

nama dia kak aniz.
dia umur sudah 20 something(sorry kak lupa umur akak biasa la kan myra ni nyayuk sikit haha)
dia stay dekat dengan tren jelatek.
nama facebook dia anizzul.
yeah dia ada adik kandung juga.
aku pernah singgah rumah dia.
rumah dia sama macam rumah nenek aku meriah.

meriah sebab apa taw?
sebab ramai sangat budak kechik dekat rumah.haha

saya sayang kak aniz saya taw.maklumlah saya kan anak tunggal tiada kakak tiada abang dan tiada adik.
serious saya sayang kak aniz saya dan saya rindu dia juga.

dia ini kekutan saya sekarang.
dia selalu saja ada kat sisi saya taw.
da ni kaunselor terbaik saya taw.

saya bertambah sayang dengan dia sejak saya ada telling something dekat dia ni.
dan alhamdulillah dia terima saya.
hee.

p/s:akak rindu sangat dengan akak ni woooo.bila mau lepak?haha.disebabkan rindu dengan akak myra buat post tuk akak ni :) akak i love you taw.serious <3

No comments: