Thursday, March 10, 2011

aku 2hari tak tidur

2hari tak tidur weeeyh aku buat ape jap ni aku bagi taw
aku start tak tidur dari hari selasa

  • petang dalam kowl3 or  4 aku kuar shopping dengan mama sampai malam.
  • malam dalam kowl 8 or 9 aku jumpa sicomel dengan kawan dia dekat bukit bintang,kitorang lepak sampai kowl 1 or 2 pagi
  • balik rumah buat super saver sebab nak call huda,akhirnya tak dapat pon nak call dia.
  • pukul 4 pagi ex aku yang dulu dulu ajak kuar lepak dekat mamak pandan indah.kitorang lepak sampai subuh
balik rumah conferm conferm tak boleh tidur punyeee.
kalau aku tidur habis lah tak boleh keluar dengan noly halim.
aku on9 la sampai kowl10.

  • start kowl10 aku siap siap aku gerak kowl11 sampai dalam kowl12
  • jumpa noly halim tiba tiba nampak si noly yana ni.haha.aku lepak dengan diorang sampai petang je.
  • dalam kowl 6 lepak dengan member aku  si gila sampai malam
  • ternampak syaz puleeee lepak dengan dia tak lame pon sebab dia kena balik awal kan.
  • aku balik rumah kowl 9
  • kowl 11 aku keluar balik dengan sicomel dan kawan kawan aku kitorang lepak sampai subuh.yeah aku ada pergi tengok wayang dengan diorang ni FOR FREEE cerita tu aku tak ingat ape tajuk tapi,story tu sangat sangat best thanks bagi aku menangis dan rindu.habis saja story tu aku terus menangis tak henti henti.aku menangis sebab rindu weyyyyyyh.
start dari yang peace tu nama dia noly halim,marisha kot,nolly yana dan aku

kotak yang aku pegang tu hadiah yang nolly yana bagi taaw

 yeah itu dia syaz :)

thanks too nolly yana taw awak bagi kita hadiah.
hadiah tu baju polka dot merah taw :)
yeah saya pencinta polka dot <3

2 comments:

Afiqah Syahirah said...

Wahh lepak jea . Enjoyy habes XD I pon ada kat BB dari hari Selasa till todayy . HAHA . Lepaklepak tak habes :P

myra ameer said...

yeah.yeker?kalau jumpe tegur jea :)