Monday, March 14, 2011

thank god his fine :)

hai awak awak :)

yeah seperti berita berita yang tengah top sekarang kan pasal tsunami and earthquake right?
kampung saya pon termasuk juga.
papa i orang jepun.
dia sekarang dekat jepun.

ada 1 pagi tu saya on tv saja ada pasal tsunami dekat jepun.
susah hati wooooo.
berhari hari juga la saya bersusah hati pasal papa saya yang dekat jepun tu.

then yesterday maybe,i heard that  my place at japan tak kena tsunami just earthquake saja dari shinjuku.

waaaah selamat papa i.

baru lega weyyyyyh

alhamdulillah ya allah :)

assalammualaikum awak awak

2 comments:

marish sha said...

salam awak ,
alhamdulillah ,
saya pun masa tawu pasal tsunami pun terus teringat kat ayah awk dan awk .
mesti awk tengah risau sangat2 .
alhamdulillah ayah awk tak ape2

myra ameer said...

yeah.thanks ingt sye.alhamdulillah dia ok :)