Monday, January 31, 2011

cerita disebalik gambar :)

 ni gambar aku sebelum sebelum ni.tahun bile?
entah lah tak ingat pulak.haha.yang pasti ni last aku colour rambut.sebab before this i
had super much colour hair.semua colour aku da try.highlight?colour full?semua da.
except pink la.haha.gambar ini diambil oleh dinda saya ( eyra zera ).mesti korang
ingat tempat ni kat pantai kan?sebab ade adik angkat i ckp dia ingat i snap picture 
ni kat pantai ke?tapi the answer is.......nope.haha.dekat klcc.percaya tak?
kalau tak percaya try la tanye aku.or korang nak aku bawakkan korang kat tempat
ni.haha.tempat ni dekat je dengan tempat main skate.time ni aku tak taw la single
ke da couple.haha.tapi yang pasti sebab rambut inilah yang  buat superhusband saya terpandang
dan skodeng saya taw.haha










No comments: