Thursday, January 27, 2011

menangis

menangis.
mesti korang tertanye kan kenapa aku buat entry ni?
aku ni okay ke tak?

aku serious okay.
aku tak in mood cry pon.
saje ja aku buat entry menangis ni.

yeah menangis itu perlu bila korang tengah sedih atau da tak sanggup nak menahan
kesedihan itu.
so when you feel wanna cry.
just let the tear drops to your face.
let it all out.
serious it make you feel more better.

menangis hanya tuk perempuan?
oh tidak ye tuan tuan puan puan boys and girls.

menangis itu untuk semua manusia yang mempunyai perasaan.
lelaki boleh menangis.
perempuan pon boleh menangis.

aku pernah tengok lelaki menangis depan aku.
2 orang.
siapa?
tak boleh bagitahu la beb.
rahsia kerajaan.haha

aku ni jenis kuat menangis ke?
entah la.
sederhana nangis kot.haha

tapi superhusband saya cakap bila saya menagis macam budak budak.hahaha

kadang kadang aku menangis.
kadang kadang itu aku sampai da penat nak menagis.

menangis itu tak semestinya menangis tuk kesedihan.
menagis untuk happy terharu pon ada taw.

baru baru ini aku ada menangis sebab aku kebahgiaan.ceehh.
sebab?
ade la.status facebook aku ada jawapannye.haha.

menagis ke menangis?
hahahaha.
confuse.

No comments: