Thursday, August 5, 2010

Really wanna meet u FATIHAH SYAZLINA


text with FATIHAH SYAZLINA

aku:  hye awk :)
syaz: hye.haha
aku:  tgh watpe?
syaz: kt pasar mlm padang tmbk ni.huhuhu
aku:  owh.u tapau i bontot ayam 2 cucuk tuk i.hee
syaz: haha.ok ok i tapau.eh u mkn bontot ayam kea?
aku:  mkn la.fav i kot+vitamin i.hee.lps i mkn trus hyper.
syaz: hahahahaha.hyper?i ckp kat mami i..mami i gelak2 ni lam keta.hahahaha
aku:  yker.malu i.krim slm kat die.


malu kot aku die cakap dengan mami die psl bontot ayam=vitamin aku tu.hahaha
aku nampak ni dekat blog die. :)


 myra amer sayang ♥



haa awek comel mate sepet ni saya sukee sgt2 borak nan dia kt ym haha , 
kenal dia un bilaa tgok ms capix sebab capix ni kwn amin dlu satu sekolah dgn faqa , yatt sume haha kenal pun mase faqa masuk hospital sebab accident , disitu laa saya kenal sume kwn2 amin , fara , sys lala , muz :) but now dorang sume tetap kawan saya walaupun saya dgn dia dah xda pape :) seriusly myra ni satu kepala kot haha ingat lagi mase ym nan dia bahan-bahan budak pavi sumee . xsangkaa bilaa da kenal dia ni xlaaa sombongg mmg otak masuk air gak hehe .
pape un dia tetap kawan rapat saya dalam fb , ms , ym sumee even xpenah jupe pun . 
ehh myraa i mstilaa nk jupee u uh tp tue laa i jarang g klcc tue yang payah tue hehe but its okay nnt bulan puasa i nk bukak puasa kt food court sane kite meet nk ? ^_^ boleyh bukak puasa same2 weee . btw happy birthdayyyy :) 8hb ni genap laa u 18tahun i jee blum 18 lg ni haha . hope relation u nan capix will be forever , as a friend i akan doakan you sampai bila2 :) 
ily myraa sepet hehe

u.i ni memang x sombbong pon.tapi spew sombong dengan i,i sombong blk dgn die.
otak i masuk air gle kan?.hahaha
ok2.sye nk jea berbuka dengan awak :)papehal awak bgtaw la awal2.hee.
thanks u wish.wish jeker?i nak hadiah jugak :)
thanks sebab doakan kami berdue :)
ilyt syaz :)

No comments: