Wednesday, August 4, 2010

Aku pon xnk la sangat duit ko.

hari ni aktiviti aku cume duduk rumah,sepatutnye aku kena g chow kit dengan maksu tuk beli barang buat cupcake.aku bangun lambat mcm biase sebab maksu dengan aku same spesies jea.due2 ske bgn lambat.then ble aku bangun aku tengok maksu aku da bgn

maksu: asal ko bgn lambat?
aku: mne la aku taw.aku ingt ko pon bgn lmbt.knp ko x kejut aku?
maksu: mne la aku taw.mak (nenek) ckp mama ko x bg duit lg kat ko.tu sebab la aku xkejut.
aku: ala..lain kali kejut jela.mama da bank in duit da.jap ag aku nk g ambik la ni.mcm mane ni?
maksu: esok jela kite g.lpas aku g klnink.kdai tu bukak kowl10 pg cmtu.
aku: ok2.esk ar..

pastu aku mandi then dlm kowl3 aku pergi bank cimb ambik duit pastu beli lauk kat rejab (kdai mamak).
aku beli ayam masak merah+milo ais.on9,chechk mail,myspace,facebook and blogger.

dekat facebook aku jumpe ni.




ini orang yg buat sign pic tuk aku dan super husband aku.
die ni kawan agak rapat dengan aku,tapi kami belum meet lagi.
super husband aku pernah meet die ni,sebab ex die ni member super husband aku.
selalu la gak kami borak2,best owh borak dengan die.
nama die fatihah syazlina,aku panggil die syaz.
aku nak sangat meet n lepak dengan die.
tapi kan nak kea die dtg klcc lepak dengan aku.

back to the ttitle.ni pasal 1 customer aku ni.
ini mesej die

  • ade.kwn i da masukkn da.da lme gile owh.erm,tah la u ni i da bank in kn.tapela,tayalah,cancel jela.u ambik jela duit tu.
  • dah.bank in la!!da lme da!i tunggu u post jea.
weyh!!aku pon xnk la duit ko!aku klu da dpt duit yg ko bank in tu,dah lame aku pos.ni aku xdpt duit balance aku tu same jea xde lebih,tu psl la aku tanye ko.then ko nk marah2 plak!buat ape la aku nk tipu duit ko yg bru beberape inggit tu.xkuase aku taw.lantak ko la budak skola!ish...ko tu yg percaye sgt kt kwn ko tu.entah2 kwn ko tu yg ambik duit ko.ko mne taw kan.grr

No comments: