Tuesday, July 13, 2010

Shoot aku di postpond esok :)

Suppose to be today im get a new picture but nope.Its ok.i still get for tomorrow :)
Today im just doing date with capix,lepak-ing with epic and take a shoot for my new design of headband :)


This im read at thara blog


She and her cookies monster doll.Very cutie.


Super cute picture.

 Tag from syazlina :)
 
1. Adakah anda rasa anda HOT?
      Entah la.Saye rase saye dikenali (mesti korg menyampahkan)

2.Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
       Sorry internet saye low.

3.Cerita pasal gambar 
        Gambar dah ade kat atas :)

4.Bila kali terakhir makan pizza?
         Dah lame gile.aku pon xingat.

5.Lagu terakhir anda dengar?
         Dakmie-yang terindah (OST I'm not single)

6.Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
  •   Berkemban sebab nak mandi jap ag
  • Update blog ni     
  • Bersiap2 nak tido
   
7.Selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?
        Amira,Mira,Waki,Aki,Jepon

8.Tag lagi 8 orang
        Bella kefley,Aliah aqilah,Zera,Chak,Bf aku sendiri,Ehsan,Aliff fitri,Epic   

9.Siapakah no 1 kepada anda?
         Kawan masa sekolah tadika sampai la sekarang.

10.Katakan sesuatu kepada orang no.5
          I LOVE YOU SUPER HUSBAND 

11.No.3 ada hubungan dengan siapa?
          Ja

12.Bagaimana pula dengan no.4?
         Dia kawan capix.dia juga kawan rapat baru saye.

13.Pesanan kepada orang no.6?
          Ehsan,aku da anggap ko macam abg aku da owh.serious

14.Kata-kata cinta tuk orang no.2
          Kau pernah cakap aku la segala-gala nya tuk kau.kau plak, selalu buat aku rasa dihargai.terima kasih aliah aqilah

15.Adakah no.7 dan no.8 ada persamaan?
          Dua-dua budak skate


ok la.sampai sini jea aku menaip ni.
Esok aku nak tgk wyg+dpt main deck baru+pix baru
Bye.
Night blogger


  amira ameer 
 
 

  
  

  




No comments: