Monday, July 12, 2010

Jadi hairstylish husband

Semalam aku jadi haistylish husband aku.
Aku gunting rambut die.
Lagi bertambah comel plak aku tengok die :)
Tengok la sape yang gunting.hee

Start kowl 11.30 malam aku,gajen and capix gerak naik kereta pegi MCD DESA PANDAN.
Tengok bola.Yeahhh!!!!!SPAIN MENANG...
Bertambah meriah lagi la semalam.
Sampai 4 meja tuk geng2 kitorang jea
hahahahaha
Belon2 yang kitorang dapat pon byk yang pecah2
hahahaha
Kuku tajam sgt+excited bersorak tok SPAIN :)
Yg ade dkt MCD tu,
Aku,capix ,gajen,baby,syam,dani kecik,arep,alip,tajol and dani besar.

Semalam pon chak ade dtg mcd jap.
Aku terkejut chak ade cubit pipi aku
hee
sukenye aku.
:)
ILY CHAK
Take care taw chak
u jangan pkir sgt la psl benda2 tu.

Hari ni sepatutnye aku ade shoot headband aku dan shoot aku,malangnya aku bangun lambat.
Kowl 4.30 petang aku bgn.Then aku terus cll capix,die ckp die x kejut aku bgn sbb telefon kat umah die rosak.
Aku pon ckp im sorry.semlm i tido kowl 7.Kite buat esk taw.I try bgn ok.


  • Mintak2 la esok aku dapat bgn. :)


ok la aku nak tido ni.
bye blogger.

amira ameer

1 comment:

Unknown said...

Hi there, its fastidious article concerning media print, we all know media is a enormous source of data. My web page;
hairdressers Edinburgh