Sunday, November 4, 2012

genting hinghland

ini nama dia aisyah 

abang adie

yang lagi sorang tu mek

okay saya kurang tinggi di situ

bermain dengan binatang boleh release tension #facts

dahla kurang tinggi nak lompat pun tak setinggi yang lain.sedih

anda boleh.yeaaaah saya kuat :)

serious ni candid.gara cik aisyah

you know i'm in short version :)

assalammualaikum.
sorry pembuka kata aku bermula dengan gambar.erm yang time ni me going to genting for a first time with kawan tempat kerja.after a day dinner tu isetan close so why not?kami pun pergi ke genting.pada awalnya ada lagi 2 orang pun ikut tapi tu la,diorang ada hal di saat akhir(ceh ayat aku ) 

yang jadi kami ber4 jelah.

hah ni lagi satu aku dah berrambut pendek ni dah 2bln taw.agak agak nampak aku jangan confuse pulak.sememang nya saya dah berambut pendek version :)

sorry late post :)

No comments: