Saturday, October 20, 2012

Sometimes people only change

sometime people suddenly change cause what?

  • ada tu pasal he/her maybe change for the people them like.this type people keberangkalian will change just for temporary,bila dah dapat will turn back to normal la.
  • sometime people will change because their have been fuckin hurt and tak nak kena lagi
  • berubah sebab ada yang merubahkan dia pun ada juga.either in good thing or bad things la.kalau good things maybe perubahan itu temporary or permanent.
i've been seen one guy,he change cause one day this boy ask a question to the girl that he like apa yang kau tak suka pasal aku?then the girl say you're such a plastic.tempat kerja lain luar tempat kerja lain.after one month he suddenly change to behavior that her like.dan aku pun tanya dekat dia asal kau dah lain?you know what he say,he change cause wanna make the girl like him.aku pun geleng kepala.

tapi kan pada aku kau berubah macam mana sekali pun if the person doesn't like us,jangan paksa am i right?cukup sekadar kau kawan dan rasa suka tu nanti muncul sendiri.tak semua orang sama kan.ala rambut jea hitam tapi hati lain lain kan.

aku?

so far aku berubah as a permanent.somebody change me the way me right now.alhamdulillah dan terima kasih dekat orang tu.and i'm change cause i've been hurt itu aku mengaku.

eh macam panjang pulak aku bebel.

assalammualaikum

No comments: