Sunday, August 14, 2011

scarytakotgilanakscary

assalammualaikum dan selamat pagi :)

korang sehat?dah lama tak tanya khabar korang kan.heee
kita sihat tapi perut kita ada pms(bagi sesiapa yang tahu).

korang puasa?kalau puasa bagus bagus,yang still full lagi tu lagi la kita jealous :P
sebab kita tak puasa maklumlah paham paham sendiri la malu nak mention sini.hahahahaha

okay back to tittle,apa yang kita scary bagai tu kan.ceritanya begini :D aku tidur pastu masa maghrib tak bangun maklumlah tak puasa tiba tiba aku terbangun dengan mengejut.
kenapa mengejut sebab aku mimpi scary weyyyyyyh.sumpah scary.dalam keadaan mengejut tu aku terdengar azan maghrib pastu aku gelak.yelah orang tua pernah berpesan jangan tidur semasa waktu mahgrib atau sewaktu azan tengah berkumandang.tu lah degil lagi kan dah dapat mimpi scary.grrrrr

lain kali awak awak semua jangan tidur semasa azan berkumandang atau semasa waktu maghrib yer tak elok.pesanan dari budak nakal.heeeee

No comments: