Tuesday, August 16, 2011

5.30 pagi disangka 5.30 petang.hahahahaha

kejadian ini terjadi pagi bute tadi :D
dengan muka kuyu serta mata yang bertambah sepet aku tengok jam dekat phone dah 5.30 tanpa nampak am tu,aku pelik asal gelap?arggggh bangun jea kang terlepas cerita cina yang aku nak tengok tu kowl6 petang.bila aku keluar dari bilik tengok mama ada.aku tanya mama

aku :ma ni petang ke pagi?
mama :pagi la.asal?
aku :(gelak memanjang) masuk bilik ambik phone tengok baru 5.30 am sambung gelak lagi
mama :asal kau gelak?
aku : myra ingatkan dah petang tu yang myra bangun mengejut tu.(sambung gelak lagi)
mama : (dah geleng kepala sambil gelak)


tu lah semalam aku tidur awal tengok sampai jam pon tengok tak betul,mentang mentang la aku ini bermata sepet :D

4 comments:

csuciani said...

when i come to realize you look more like my sister la..serious they way you smile exactly the same..

soorrry merapu jew..

http://csuciani.blogspot.com

myra ameer said...

yeker?serious?

Rashid said...

hhaha .. gelak je.

myra ameer said...

hahahahahaha