Monday, June 6, 2011

wayang lagi

semalam aku tengok cerita ini dekat times square best wok.tapi tak tengok in 3D pon.aku tengok dengan cousin aku.kami berdua saja.wayang aku start pukul 9.40 macam tu abes dalam pukul 12.then kami terus balik sebab cousin aku tu esok kerja katanya lah.nak share sikit ni :)

 Álex González dia handsome tapi dalam cerita ni dia tak banyak dialog cuma banyak aksi.kuasa dia ialah,dia boleh keluar kan ribut ke ape tahh haha.

kevin bacon tu nama dia tapi dalam cerita ini dia memegang watak shaw,tu saja yang aku boleh describe about him.yang perempuan tu pulak nama zoe kravitz nampak tak tatoo dekat tangan dia tu?tu sebenarnya kepak dia.dia ade kepak macam butterfly and dia boleh keluarkan api.papepon aku suka tatoo tu.hee



abang handsome ini nama dia michael fassbender.kuasa dia macam magnet la.that's why nama watak dia magnetto.serious dia handsome.haha


nama mamat handsome ini nicholas hoult dia memegang watak beast gambar kat bawah tu pun dia jugak.lain kan?

si handsome ni nama dia james mcavoy,dalam cerita ini he's a telepath.

jennifer lawrence that's her name.dia memegang watak yang gmabar sebelah dia tu.jealous dengan dia ni weyh sebab dia sexy dowh.

korang yang belum tengok,pergilah tengok yer :)
p/s:semalam serious aku rasa ramai gila orang pandang lain macam dekat aku.

3 comments:

anismaniss said...

adoi xdew masa nk pg tgok movie buat masa skrg nei . beli CD jelaa nmpknyaa

NurHanis said...

wahhh ,mcm best je >.<

myra ameer said...

anis:owh okay okay pergi lah dapatkn CD XMEN yer :)
monster:yeah sangat best.kalau you peminat 3D tgk la dalam 3D