Friday, June 10, 2011

sudah tiba di japan

konbawa :)
aku sekarang sudah berada di jepun.aku sampai jepun around 6.40 am waktu tempatan(waktu japan cepat sejam)
aku dapat sit tepi tingkap tempat favourite aku.aku tak tidur pon dalam kapal terbang tu,aku tengok movie green hornet dengan mars need mom sambil ada jugak layan lagu dengan main game dalam kapal terbang tu.almost landing aku tergedik gedik plak nak tidur.hahaha
sampai saja dekat narita airport aku dan mama terus naik tren ke rumah baru kami(tak jauh dari rumah lama pon).serious lama gila aku dalam tren adalah dalam sejam camtu dalam tren.pergggggggh.
sesudah sampai stesen kami,aku dan mama terus jumpa sedara mara aku yang terapat sampai la pukul 6 petang(waktu tempatan pukul 5).
kau bayangkan lah,aku dalam plane dah tak tidur pastu sampai sekarang tak tidur lagi.adalah dalam sehari jugak aku tak tidur.kejap lagi aku tidur.sekarang pukul berapa?kat jepun dah pukul 08:00 pm (waktu tempatan pukul 07:00 pm).

sorry kepada orang orang yang patut aku hubungi setelah aku sampai japan,sorry taw kita tak dapat nak contact awak semua sebab tak ada line dowh.dulu ada jea line.pastu nak call korang pakai public phone,tapi tak ingat code country number plak.maksud code caountry number tu (aku explain kepada sesiapa yang kurang paham) aku tak boleh call korang terus tekan 012234 camtu aku kena ada code macam malaysia aku tak ingat.dulu tak silap aku 010601234 camtu lah kena tambah 010 kat depan.tapi sekarang entah lah.


serious aku rasa lain gila balik japan without papa.rasa sangat kehilangan dia.tadi ada jumpa dengan uncle aku.muka dia,pendek dia,saling tak tumpah dengan papa.cara uncle aku panggil nama aku pon lebih kurang sama macam papa.papa i feel uncomplete right now,and i use your lappy.i miss you papa.

tadi ada bincang bincang,besar kemungkinan aku nanti akan duduk dekat japan lama,around 1 year camtu.aku dah macam ;/ aku tengah pikir pikir ni.

suhu kat sini macam mendung sikit.

p/s:tengah berusaha mencari code country.siapa tahu?jangan lupa doakan aku selamat kat sini taw:) amin.

4 comments:

Wxni said...

you be strong k . takziah btw .

@Lychaawolf said...

Sys, be strong okayy? Ohh btw, cuba sys try search dekat google pasal country code dekat japan tuh. Tadi adik ada usha, tapi tak tahu mana satu --' Hee, and again be strong okay? (:

ohh pa'ah said...

code malaysia is +6 or 006. kalau tk silap lah.
takziah to you and your family. take care tahu.

myra ameer said...

wani zambri:i try,but not now okay.
syasya falen:i try,but not now okay.akak dah dapat country code tu ;) thanks fer seacrh.thanks again
ohh paah:bukan la yunk 0061-010-60 at japan la.thanks dear.yeah i will take care ;)