Tuesday, May 17, 2011

marilah membaca :)

hey hey and assalammualaikum fer muslim.

saya hendak menyarankan anda semua yang sedang membaca blog ini,marilah kita membaca.bukan setakat membaca blog or be blogwalker tapi rajin rajin lah membaca bahan bacaaan seperti buku,majalah,surat khabar dan sebagainya.

bagi yang sebaya dengan aku mungkin korang more to magazine or be blogwalker kan?

tapi aku pun suka membaca taw :)
magazine of course no 1 beb!haha
aku juga suka baca buku macam ada unsur unsur sastera.
novel?suka jugak tapi more to b.i novel la.malay aku cuma suka novel hasil karya bikash nur idris sahaja(sorry kalau nama salah eja)
how about newspaper pula?
aku jarang sangat nak pegang surat khabar tu.ada mood baru belek.haha

okay aku ada ternampak video ini dekat sumber http://www.hmetro.com.my/myMetro/Videos/index_html

itu dia video dekat sumber tu pasal topik diatas

p/s:thanks pada sumber http://www.hmetro.com.my/myMetro/Videos/index_html sebab bagi aku idea nak update blog.kepada anda blog ini bukan pasal life aku sahaja tapi pasal sekeliling :) 

No comments: