Wednesday, May 18, 2011

aku

hey hey hey and assalammualaikum fer muslim.

whatcha doing yaww?
i'm on texting,youtube-ing,tweet,skype-ing and update this blog.
so much right what i'm doing?haha
for me when i'm open so much thing on internet on9 lama lama pun tak apa sebab taklah boring.
ini kalau focus on 1thing then bukan main lama menghadapnya boleh bosan+boleh bertambah rosak la lagi mata aku weyh.

korang dah makan?
okay sebut pasal makan,masa dinner dengan mama tadi aku orang yang paling laju makan.
aku lapar kot.kebuluran aku.bila jumpa makanan apa lagi la.sumbat je dalam mulut ni.

nak bercerita pasal ttm boleh?
bagi yang tahu bagus.yang tak tahu ni kejap aku explain.

TTM=TEMAN TAPI MESRA.

got it?
teman tapi mesra.
aku ada ttm taw.
2orang.
siapa?mana boleh bagitaw maa.ini secret punye.
hanya yang tertentu sahaja yang tahu.
buat apa mau kecoh kecoh diolang hanya saya punya ttm saja.
lainlah saya punye boyfie ka apa ka.barulah kecoh,tu pon mungkin lambat sedikit lah.

so far their make me feel i'm not lonely anymore.thanks fer 2dudes yaww.i meant it :)
their always make me feel like saya dijaga oleh mereka.

p/s:itu sahaja kisah aku.did i fall in love with my ttm?erm,entah tak tahu.aku tak nak comment apa apa pasal ini.kalau ada jodoh tak lari ke mana bukan?

No comments: