Monday, March 7, 2011

sicomel

hey korang :)
ingat tak pasal aku ada sebut sicomel dekat entry baru ni?
okay dia kawan baru lelaki aku la.
nama dia private aku boleh cakap sicomel.
dia umur 20 thun.
dia kerja as a assistant chef dekat cafe sebelah panggung wayang pavi tu.
dia pun ade mix melayu,cina dan arab.

aku kenal dia melalui member aku gak.
first time tengok dia aku macam waaahhh comel.haha

then tak lama tu sicomel ni datang lepak sekali.
first first je yang buat aku rasa macam boleh ngam dengan dia ni sebab....
dia ni pun kentut sepah sepah.haha
yeah aku taw aku ni pelik.haha

pastu esok tu tiba tiba ada nombor phone yang aku tak kenal text.
memang aku tak layan la.
pastu second mesej dia baru cakap yang dia ni kawan pada kawan aku.

and aku tersengih jela.

we start keluar berdua dengan kerap
start text-ing dengan kerap
kitorang ni dah macam lover plak.haha

sampai ada yang cakap kitorang ni bukan macam baru kenal tapi dah macam kenal bertahun tahun saja.

mesti korang tertanya tanya kan.
rupa dia macam mane?
nanti kita letak gambar kitorang ye.
sebab gambar kitorang tu dekat adik angkat i.
bye readers

No comments: