Wednesday, March 2, 2011

OMG 301 followers

on saja blog mata aku yang baru bangun tidur ni terus terbuka luas tengok 301 FOLLOWERS
mak aiiihhhh ramai benor orang yang follow blog bodoh eden ni.hahahahaha

eh,lupa :)

hai awak awak kamu kamu semua dan assalammualikum :)

awak awak semua sehat?
kita sehat :)

sudah eat eat?
kita belum la maklumlah baru bangun tido kan.hahahaha

okay nak cerita hari hari kita okay.

haritu hari ape taah dah lupa hahaha
kita ade meet 2orang adik angkat kita and they are my jr.cpr too.
meet diorang lepak dekat mcd sakit perut owwhhhh
asyik gelak saja.
then aku pergi jumpa diorang tu bukan aku sorang taw.
aku bawak si comel hahaha bak kata kak aniz si mix.hahaha
budak 2ekor ni agak terkejut la aku datang dengan lelaki kan.haha
nasib baik diorang okay je dengan sicomel aku. :)
lama jugak la lepak dengan budak budak ni.
sheelo thanks fer mcflurry berry tu :)

pastu lepak titiwangsa jap dengan sicomel tenangkan otak
and he love to hear my voice when i sing a song
dia cakap merdu.hahaha

lepas tu pergi pav tengok wayang for freeeeeeee
cerita drive angry.best.superb la.
tapi lagi superb bile tengok in 3D
aku tengok yang biase saja sebab sicomel kate kang die pening.haha

awak awak kamu kamu semua kita nak kuar plak kawan kite dah nak sampai bb la.
haihhh tak boleh nak update panjang panjang.sorry taw awak awak kamu kamu semua.
mesti korang tertanya tanya kan siapakah sicomel saya?
nanti saya cerita yerr :)

No comments: