Wednesday, February 23, 2011

yeah i'm a strong girl :)

hye assalammualaikum dan salam 1malaysia

korang sehat?
aku sehat sangat
korang da makan?
aku belum,maklumlah baru bangun tido kan.haha
life korang okay?
life aku yeah okay.
tapi kadang kadang tak okay.
ada masalah aku dah selesai
dan ada masalah aku belum selesai.

yeah aku ambik nasihat sheelo(jr.convent and adik angkat aku)
dia cakap you jangan bakar better simpan semua dalam 1kotak nanti bila time teringat tengok la balik.
i take your advise yaww girl.hahaha

aku dah bersedia nak simpan semua dalam 1 kotak.
nanti nak beli kotak nak simpan semua memori berkenaan dengan dia
SEMUA.

aku sudah bersedia menghadapi kehidupan baru.
yeah aku kena menghadap lagi beberapa orang tuk telling the truth.
buat masa sekarang aku sudah berhadapan dengan 4orang.
so selepas ini lagi 7 or 8 orang lagi.

kepada sesiapa yang terus nak condem aku.
go ahead dude.
i'm super fucking don't care.

yeah sekarang ni aku lebih dan bertambah sayang dengan 4 orang yang aku dah hadap ni.
serious aku tak tipu.
betul kata kak aniz semua ini ada hikmahnya :)

ada member aku cakap semalam,
aku ini da macam artis hahaha
sebab kena berhadapan dengan orang and telling the truth
even ada separuh kuman yang da condem yang aku ini PENIPU.
aku still kuat lagi nak berhadapan dengan orang and telling the truth.
aku senyum bila dia cakap macam tu.
seolah olah aku ada semangat yang baru.
the new myra ameer.

aku tahu mesti ada kuman yang akan stalk blog aku ini.
kepada kuman tu,
thanks fer everything dude.
sukati korang la nak condem aku apepon
aku dah tak kesah.
sebab,aku serious nak face to face tuk telling the truth dengan korang
tapi....
korang semua tak nak jumpa aku kan?
so nak buat macam mane lagi.
suka hati la wahai kuman kuman aku dah tak boleh nak buat ape.
korang buatlah life korang masing masing
tak payah nak pikir pasal aku
aku kan PENIPU BESAR
tak layak nak kawan dengan korang yang sangat JUJUR orangnye. :)
selepas ini aku sudah tak mengenali korang lagi wahai kuman kuman.

bye.take care and love you korang.
assalammualaikum


No comments: