Tuesday, February 22, 2011

thanks fer everything :)

assalammualaikum dan salam 1malaysia :)
hai hey hoy hui hye.

thanks fer everything.
for those who got my text,
that's means i have something bad news from me maybe.
for me it was a super big problems about myself
my old me.
i hope people who got my text their can accept me for who i am.
amin.

yesterday i had my day with my petsis(kak aniz) and my madu.
yeah i already tell them the truth story.
alhamdulillah they accept me.
i love you more my petsis and madu i meant it okay.
korang je yang ada dalam hidup aku sekarang.
sumpah aku tak nak hilang korang taw.

for chichi komar thanks you i belum cakap yang sepenuhnya lagi kan?
nanti awak free kite jumpa ye si tinggi.
kita cakap semua sekali
sebab awak dah masuk dalam golongan orang tertentu bagi saya.haha
saya harap awak tak berubah selepas dengar apa yang bakal saya cakap.
kalau awak berubah pon saya redha.

for kina
sorry i buat you tertanya tanya
nanti you free do contact me okay.
i serious desperate nak jumpa you.
and tell the truth.

for shahira alhadi
sorry i da terkasar bahasa dengan you sebab entah i marah sangat dengan you
and little bit disappointed of you
thanks for bracelet.
hey i'm not hate you budak kechik.
i'm just little bit disappointed of you
i must to see you to cause i have something to tell you.
nanti awak free bagitaw saya taw.

there she is shahira alhadi

No comments: