Friday, August 27, 2010

terpelecuk 2 kali

okay tadi aku kuar berbuka dengan super husband and my abang.
kami sampai kat klcc tu lambat.
kami berbuka dekat kerusi tu,sebab dekat foodcourt da penuh mane tak nye masing  masing
tunggu mase nak berbuka kan
pastu aku dan super husband ade berselisih pendapat.kelakar owhh sampai abang pon gelak
gelak.
pastu aku nak pergi cucuk mesin atm tengok tengok,abek kau kad bank plak aku x bawak.
hahahaha.sedih sikit+terbantut aku nak beli kasut.
xpe xpe esok masih ada.
aku nak beli kasut,cat dan handbag
kasut aku beli dua kasut dengan wedges hee...
cat aku beli dua warna putih dan biru
jumpa customer aku,dia beli banyak la jugak.terima kasih ye you,kerana membeli
headband saya.

sekarang aku tengah berharap mintak mintak la aku dapat jual benda benda ni
mesti korang suka kan.









harap harap aku bole jual barang barang ni.
doa kan aku ye :)

bye
night
take care
selamat berpuase

No comments: