Tuesday, August 24, 2010

buat apa aku nak mengata pasal orang lagi.

okay entry aku hari ini seperti biase aku ada aje idea untuk entry2 aku.
sejak ada kawan aku cakap blog aku boleh dijadikan pengajaran dalam hidup dan mengajar die erti kehidupan.
okay,sekarang ini mulut aku ada saje rasa nak mengata orang or we called it bergosip pasal orang tapi aku da berazam xkan mengata pasal orang atau memburuk-buruk kan orang itu janji aku pada diri aku sendiri.
aku mengaku dulu aku suke bergosip2 dan mengata orang secara x sengaja,tapi sekarang xlagi.
i'm a new girl right now.
kalau ada kawan2 aku bercerita pasal keburukan org,mengadu atau apa2 pon aku akan bagi nasihat jea,
atau aku hanya mampu berkate owh saja sebab time tu aku rase mulut aku nk cakap pasal benda xelok,
so aku rase better i'm just say ok than i be silent.

sometimes i don't know why people like to stupid them self.haha.
suka kacau hidup orang.
suka tuduh orang macam2.
suka cari pasal.
macam2 la.

kesimpulan nye.
aku nak diri aku menjadi ;ebih baik dari dulu.kalau aku rase mulut aku ni macam nak said something bad i will said owhh.that's the safe way.don't be silent.if be silent they will more angry at u.

okay i wanna show u some of my super husband picture.


he made this,also he sell it.RM10 for 1 dolls.



nearest at our house






dia kawan kami.nama dia chak.ni gambar2 dia mase die jadi model super husband saya 

No comments: