Monday, August 23, 2010

Bila?

mesti pelik dengan entry ni.
entah la aku ade idea dengan entry hari ni.

Ermmmm..
Bila?
Bila birthday aku?
Bila birthday mama?
Bila birthday papa?
Bila aku nak dewasa?hahaha
Bila aku nak kaya?
Bila aku nak ade rumah sendiri?
Bila family boleh berkumpul semula?
Bila aku boleh rasa jalan-jalan dengan bekas paksu aku dulu?
Bila nak buat cupcake mama?
Bila mama nak buat birthday party tuk mira?

okay..aku akan jawab satu-satu persoalan dalam otak aku ni.
-birthday aku 8 ogos 1992 da lepas beberapa hari kemudian.
-birthday mama aku 21 julai tahun aku lupe tapi mama tahun ni da umur 42 tahun
-birthday papa 8 jun same age with mama.i'm sorry papa i forgot your present but i always remember your birthday.you also didn't give my birthday present but i don't mind papa.as long as u fine at there.
-yeahh.hahaha.bila la aku nak dewasa?hahaha xterjawab aku.
-kaya?entah la.kalau ada rezeki,ade la.cuma ape yang aku perlu buat ialah berusaha.
-bila aku nak ada rumah sendiri?tu la..nanti da dapat rumah sendiri,grr abes la aku gayah rumah aku tu.decorate kaw2 punye.hee
-aku rindu nak berkumpul dengan family-family aku macam dulu.huu
-paksu,walaupon dia da jadi bekas paksu aku..aku tetap panggil dia paksu sebab dia paksu aku yang paling bestt.hari-hari aku dapat duit RM50 before pergi sekolah.dia kalau ada waktu lapang jee bawak kami jalan-jalan.tapi ape kan daya die da jadi bekas paksu aku.i miss u shamsul anuar bin rajuli.
-mama i'm sorry.mira x buat lagi cupcake tuk mama.bila amira rancang je mesti x jadi.amira busy with helping maksu do her order cupcake.but i promise 1 day i will do it for u mama.
-entah la.bak kata nenek aku "mungkin sebab bulan puasa ni die lupe dan mungkin sebab dia da sibuk dengan kerja die. "
okay i will wait mama.

No comments: