Friday, July 30, 2010

CUBE TUK JADI MANUSIA

kerja aku perlukan kesabaran yang agak tinggi,rajin dan mesra.
Tapi kalau pasal topik kesabaran yang agak tinggi ni aku kurang sikit.
Mane xye kadang2 aku jumpe orang yang peragai agak terlampau cantik pon ada.
Antara peragai2 yang paling cantik aku da jumpa

  • mula2 cakap da ok meet pada date sekian2 ni.ble da nak hampir dengan date tu aku pon text la sebab nak conform kan.Then tbe2 x jadi plak.Adoiii.Aku da susun time aku tibe2 hancur.Sabar jela kan pelanggan..
  • ada kea nak suruh aku pos barang dulu then dia baru nak bank in.memang x la jawapan nye.aku berniaga beb.tolong la paham
  • ada plak tu nak cepat jea...x reti nak sabar2.aku lambat pon ade sebab.ko ingt tangan aku ni ade 10 kea nak cepat2.
  • aku da terangkan semua pada korang.then x pham2 gak.


Dan banyak lagi la peragai yang paling cantik yang aku jumpe.tadi baru jumpa 1.herm..sabar jela.semuanya sebab korang tu pelanggan.Nasib baik aku xde darah tinggi dan sakit jantung,kalau x aku da mati terjongkang da sebab korang2 ni.

No comments: