Friday, August 17, 2012

did you know i'm 20 years old omjaaaaaaaay

 #kek ni bernice dia brand manager dekat tempat kerja aku+kami sangat closer.serious aku tak expect that she gave me this :)

#bracelet ni ling supervisor aku same goes feel too aku tak expect dia bagi sebab masa birthday dia aku blur no idea nak bagi dia apa.takpe next year ada idea ;)

 #kek ni cindy partner aku bagi dia cakap aku selalu bagi dia happy :D

#bubble ni dari afiq(abg bulu mata lentik) sweet owh sumpah cair.nasib baik dah ada gf hahaha

#dari mama saya aww <3 nbsp="nbsp" p="p">


ha.ini myra ameer yang sudah pun berumur 20 tahun yer.heee
jap dalam gambar tu muka aku macam lain jea.ala biarlah.
hmmmm let me say thanks to all that gave me present eventho aku jenis demand but demand aku tu main main.kalau nak bagi aku ambik tak bagi pun aku tak kisah.hahahaha

alhamdulillah hari jadi aku semasa di bulan ramadhan.
kali ini ada sesuatu yang aku rindu sangat.

otosan
papa.
2tahun hari jadi aku tanpa dia.
rindu.
dia memahami aku walaupun kami jauh.
lepas ni siapa lagi yang sanggup try kasut semata mata nak beli tuk aku
try baju
apa apa untuk aku
gelak 
bertepuk tampar
rindu.
papa serious masa jumpa papa masa baru baru ni myra nangis,dalam masa yang sama myra suka.
papa myra dah pun buat kenduri tuk papa taw.
papa myra tahu myra dah agak pergi jauh
myra minta maaf

al-fatihah tuk arwah papa ameer tadao waki tani 

No comments: