Monday, June 11, 2012

qgdgdfsj

dah macam effect salji aku tengok.me and my friends do suprised birthday for our kakak(kak istiana her name)yang ke 21.even the plan lil bit kelam kabut akhirnya dapat jugak buat :) gambar dekat atas ni kitorang main tepung 8 pack okay heeee
ini kim seng atau hakim
kak istiana birthday girl teruk kan dia kena ;)
hisyam dia kurang kena tepung -_-
sapa tah ni :D
mata saya dua dua merah sebab demam+kena tepung
ini kami dah 40% bersih dari tepung setelah penat berlari mengejar terus ke starbuck.
sebelah ni nazz junior cpr+junior tempat kerja
dengan birthday girl serta keknya
bila dah suap aku memang confuse nak pandang mana ;)

gambar banyak lagi tapi aku tunjuk yang penting jea.suprised ni aku bagi masa hari sabtu malam kebetulan kami berdua kerja shift yang sama.so i kidnap her.lastly kena jugak dia tepung.walaupun kena marah dengan security pun.peduli apa ern.bukan selalu pon.malam tu jugak aku smpai rumah around 5am sebab last sekali aku hantar hakim pergi balik rumah dia dekat sentul.

No comments: