Tuesday, May 22, 2012

lfm fjkdf


confuse either 24 or 25 birthday dia,papepon aku dah buat suprise for her.apa dia nanti lah aku cerita,dapat idea pun masa dekat tempat kerja tadi.mesti korang pikir mesti telur tepung and etc tu kan,act not that way i wanna give her suprise in other way okay :)aku kan sweet so it must be in sweet way errrrrrrrr :D 
a girl with pierce at her eyebrow.manja.gila.masik air.too much words i wanna describe her.her name is ara or full name nur ain arasyie as i know ;)sedap kan nama dia.ni birthday dia yang ke 18 ke 19 tah i forgot it hahaha.aku kenal dia agak lama la dari rambut dia macam dekat atas tu sampai la rambut dia hitam macam sekarang ni
aku ingat lagi masa sebelum kitorang kenal hahahahha.susah aku nak type dekat sini tapi yang pasti aku ingat :) ara myra sayang ara taw aku dah anggap kau a part of my life cewaaaaah.happy birthday(aku terawal wish)

No comments: