Tuesday, May 15, 2012

jcnsfwejinfsdkl

selamat hari ibu tak terlambat lagi kan aku nak wish.aku bagi mama perfume body shop nanti aku upload gambar dia.ni aku ada sesi luahan hati la pasal mama aku.

this is my first time stay with my mom dengan jangka masa yang lama.before this i'm stay with my granny dari kecil sampai la besar.aku biasa dibesarkan dengan nenek.
mesti korang nak tahu kenapa aku tinggal dengan mama aku sejak awal awal lagi?sebaaaaaaaaaaaaaaab okay tak boleh bagitahu sorry :)

so since i stay with my mom,lil bit awkward certain things aku segan nak buat dengan mama.now aku tengah try tuk biasakan diri.alhamdulillah dah nak setahun lebih jugak aku stay with mama.

bila sayang
bila rindu
aku segan nak cakap serious.bak kata mama perempuan jepun memang ada malu malu.hahahahaha
sama juga dengan family even i miss them i love them,i'm shy to tell them it's better i show it.

this is for mama.
sorry for everything mama.yer anak awak ni sangat nakal sampai mama sendiri penat nak layan.i love you mama.assalammualaikum :)

No comments: