Friday, January 27, 2012

thank you allah

assalammualaikum yaaaaaw

how are you?did you all in nice condition or else?like me my eye on left side have something like biji dia da start besar sikit.for now dia tak gatal tapi tu la aku pon scary menegok yer.yesterday i'm going to check my eye then doctor said almost KETUMBIT,and i was like HAH?BUKAN KETUMBIT DEKAT LUAR KEA?he said ALMOST LA DIK.aku pon owh okay okay.doctor bagi ubat sapu macam krim tu so i have to be brave nak letak ubat tu :) did you believe or not,i'm still not use UBAT SAPU tu lagi :D

okay back to the tittle

thank you my dear allah cause you make me smile in your way.i appreciate that :) why i'm smile?adalah weyyyyyyh mana boleh bagitaw awak awak semua.yang penting of cause PERSON yang buat kita tersenyum :) aku poon pelik dengan diri aku.

bye

No comments: