Tuesday, November 1, 2011

facebook 1!

baca atas tu dulu yer,kalau nak jelas open new tab.

yeah i admit i'm not a girl who too girlish but i'm too boyish.
whatever i do i'm not cover it even in front my crush(but right now i don't have crush anymore).
aku nak kentut ke sendawa ke whatever la semua aku tak cover dan aku tak reti nak cover :)
i do comfort that way.
saya juga bukan gadis yang tergedik sana sini dan mengada tak tentu pasal.ops!saya tak reti ;)
nak bermanja pon kita tak reti la awak.
even you was my crush pon ada batas except for if you are my boyfie yeah maybe tiada batas.MAYBE la.
kita juga banyak kawan lelaki dari perempuan maybe cause of that my behavior half boyish.

sorry again i do super comfort in this way <3

usually guy more comfort with me to be their friend not they girlfriend or crush.to much time i'm face it.

No comments: