Sunday, September 4, 2011

thatsuperfuckingass

hey and assalammualaikum fer muslim

dan tak lupa juga selamat hari rayyyyyyya :)
amacam raya korang?okay?ke sama nasib macam aku?
aku tahun ini tak berapa best sebab dah kurang duit raya aku dapat maklumlah usia makin meningkat walaupon ketinggian aku tidak meningkat :D
aku dapat duit raya bawah 100 jea :(

actually i wanna tell you guys that i'm sick since yesterday maybe.badan aku bukan senang nak kena demam tapi bila dah kena ambik kau memang dia slow slow la jadi teruk.mula mula selsema,sakit tekak,selera kurang,tekak takyah citer la memang takda rasa pastu pening kang tak lama ni demam teruk la ni.grrrrr

harini dari nak pergi rumah nenek terus tak jadi sebab badan aku tak larat gila.pening pale aku sampai kat otak.aku bangun tadi pon malam.ni pon rasa nak rehat balik,sebab pening pala gila.

pastu kan kan nak cerita ni hidung kita macam biasa lah meleleh leleh jea.perut ni kan serious dah bunyi lagu bollywood dah then i'm force myself yang tidak berselera ini makan.serious aku makan tak habis banyak dan aku rasa macam aku makan ape taaaah aku tak rasa apa,sedangkan aku makan sambal nenek aku bagi.grrrrrrr

ni sambil update pun hidung aku macam grrrrrr.

2 comments:

ican said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Myra :)

myra ameer said...

ican:selamat hari raya jugak :)