Saturday, July 30, 2011

campurcampur

this ramadhan maybe i try to wear hijab on my head and wear baju kurung ;)
for hijab i will try okay.heeeeeee

talk about ramadhan we will think about food in ramadhan like kuih pelita or etc(maklumlah bulan puasa saya cari kuih pelita saja ) and bazar ramadhan for sure we never leave right?hahaha
maybe for those people ramadhan was a bulan yang dilimpahi dengan rezeki.amin.yesterday mama told me that we will berniaga at bazar ramadhan.i was like omjaaaaaaaaay :D

it's all about last night

i had my little busy day.
petang saja dah sibuk tolong epic(abg kita gambar ada dekat sidebar) pindah pindah barang their all move on their things into my room.so my room must be like bilik store kan sebab dah dipenuhi dengan barang barang tapi takpa aku ikhlas tolong diorang.aku sibuk tolong diorang semua sampai pukul 8 malam then we go to hang tuah lrt station dari situ kami berpecah sebab aku nak pergi cempaka.

cempaka?okay aku pergi sana sebab nak pergi rumah boypren kita ada birthday party anak buah dia.bessssssssst rumah dia banyak budak budak.i love kids yaaaaw <3
aku datang saja semua serbu aku dah macam artis dah :D serbu then they all asking and asking about us,nak jawab pun malu taw.heeeeeeee
aku balik rumah around 10 p.m akmal(my friend) send me home thanks dude ;)

sampai rumah saja terus tukar baju,cuci make up dekat muka ini then terus landing time :D penat sangat kan sampai cuci muka pun tak.

okay that's all i update.

p/s:selamat berpuasa tahu.puasa taw ;)

No comments: