Thursday, June 30, 2011

macam rindu saja

morning and assalammualaikum fer muslim.

macam rindu saja nak typo dekat blog ni kan :D
asyik asyik aku post video jea haha
errrrrrm.nak cerita apa erk?
jap nak pikir :D

aku sudah makin rapat dengan mama


alhamdulillah aku sekarang sudah makin rapat dengan mama and alhamdulillah again cause doa i dah termakbul.i <3 allah.mama dah berubah sikit demi sedikit.aku suka :) kesabaran aku selama ini terhadap mama agak berbaloi.yeah before this kitorang gaduh gila.macam macam la gaduh.aku still sabar cause she my mama <3 seburuk buruk dia tetap mama aku.manusia tidak sempurna aku selalu pegang ayat tu.and i always think let bygone be bygone.terima kasih allah :)

papa sudah selamat disemadikan


okay papa sudah selamat disemadikan disini.alhamdulillah. :)
korang mesti tertanya kan papa aku tanam dekat sini kea?
papa aku meninggal dekat sini kea?

okay aku hanya jawab yang termampu saja.
papa aku meninggal dekat japan sebab sakit paru paru something la.dia meninggal dekat japan.itu sahaja aku boleh cakap dekat sini.sekian :)

aku sudah makin happy maybe :)


ini pasal aku haha.
aku sekarang tak sihat sangat sebab sejak aku balik malaysia last week aku kena allergic.mula mula aku ingat tak merebak tapi sekarang ambik kau kaki aku besar sebelah,gatal dan sangat pedih.sampai aku nak jalan laju pon susah.kalau aku nak keluar pon dalam beg aku kena ada ubat kalau tak mampos.

allergic apa?kata mama aku allergic dengan perubahan cuaca kata mama la.serious aku tak tahan owh.kalau kat rumah tak tahan gatal sangat aku ambik air panas+garam terus aku rendam kaki aku.memang menjerit la aku mula mula tapi dah lama sikit tertidur aku :D pagi nanti maybe pergi ke hospital nak check darah aku.

bercakap tentang happy pula.heeeeeeee :D

i have someone who make me cry
i have someone who make me different
i have someone who make me smile

yeah i'm in happy yaaaaaaw :D
thanks fer who make me happy.aku mengaku before this i cry so much but certain people can see me crying.alhamdulillah again i smile.

erm,apa lagi nak update ni :D

doakan saya okay di hospital taw :) amin.

No comments: