Tuesday, June 21, 2011

gambar gambar

itu area rumah aku time ni waktu kowl 7 mlm kot kat japan
perbezaan waktu japan dengan malaysia,japan cepat dalam sejam camtu dari malaysia.
kowl 3 pagi dekat jepun dah terang sikit,kalau malaysia belum kan.
aku selalu jugak terkejut aik,kowl 3 dah terang hee.

i'm already home.hye malaysia.
aku sampai malaysia kowl 9 camtu,sakit dowh tengkuk aku sebab salah tidur dalam flight tadi.flight tadi tak best :( sebab aku tak dapat sit tepi tingkap.duduk tepi tingkap best.dapat tengok awan <3

esok aku akan bangun pagi ke rumah nenek(dekat tmn maluri) ada hal keluarga nak diuruskan.and tengah hari kowl12 aku keluar tengok wayang dengan kawan aku.rindu dia+aku nak bagi oleh oleh dari jepun sekali.sweet tak aku? :D hahahaha

p/s:akak aniz okay tak phone strap tu?thanks akak culik kita tadi.haha.hilang sikit rindu dekat akak <3


No comments: