Tuesday, May 10, 2011

spongebob squarepants and squidward

hey and assalammualaikum fer muslim

hah,can i talk about cartooooooon?

aku dapat sumber gambar ini dari tumblr http://curlett.tumblr.com/post/4812986659
so who got tumblr just follow that.
back to the tittle,aku dulu tak beberapa suka sangat dengan spongebob ni.then when my kids see it all the times at granny house aku pon lama lama suka lah.yelah dekat rumah nenek tu tersangat ramai budak kechik.

aku tak suka spongebob ni salah satunya dulu aku rasa spongebob ni salah satu cartoon yang stupido.ternyata tidak sebenarnya.bak kata orang tua kot tak tengok maka tak cinta.haha.bila dah tengok spongebob ni a little bit fall in love with it.

setiap wataknya ada sifat masing masing.

like spongebob squarepants-dia baik,sangat setia pada kawan kawan dia,tak cepat putus asa tuk buat orang sekeliling dia happy.like on that picture spongebob never give up to make squidward happy even he know that squidward unlike him.but he doesn't care.as long make him happy.

patrick (tapak sulaiman)-dia BFF spongebob.dia banyak spend time with spongebob.dia ni pengotor.ada 1 episode tu aku tengok,patrick dia sangat sangat pengotor dan spongebob pula seorang yang mementingkan kebersihan.pada mulanya yeah mereka gadoh akhirnya mereka dapat terima diri kawan mereka seadanya.patrick can accept spongebob bukan sama macam dia dan spongebob mula menerima patrick yang sememangnya seorang pengotor.

squidward-dia ini sombong bodoh,berlagak dan aku kelakar dengar suara dia.dia ni tiada BFF,kesian kan dia.he doesn't like spongebob and patrick sebab bagi squidward mereka tak layak jadi kawan dia.

mr.crab-he love money money money.24/7 he always thinking about how to make more money and all about money lah.

p/s:sorry if panjang sikit post ini,aku dah try nak buat short yang mungkin.

No comments: