Monday, May 30, 2011

MCD

hey hey and assalammualaikum fer muslim.
i saw this picture and i think i wanna make it as my new post.
yeah as you see it MCD/MC DONALD'S picture.
i admit that i'm kinda bored with MCD food cause MCD near at my granny house memang kerap la kan pergi,tapi tak sekerap dulu.
apa yang aku suka kat MCD ni burger dia dengan mc flurry oreo dia.pergggggh.memang sedap la kalau dapat cicah dengan fries.and 1 more kalau bun burger tu korang sapu dengan ice cream vanila lagi sedap.serious aku tak tipu.korang try la,nanti baru korang taw.sebab aku selalu jugak buat.

papepon aku rindu KFC.serious.semalam aku baru makan KFC.makcik aku belanja.untuk pengetahuan korang egg tart dekat KFC sedap weyyyyh+rangup.simpan dalam peti ais pon ranggup lagi.

P/S:yelah aku time perut lapar boleh plak update pasal fast food ni :D


No comments: