Tuesday, March 22, 2011

amdjkasndjasn

assalammualaikum dan selamat malam bagi bukan islam :)

harini kita tidur saja.
bangun pon lambat ape yang penatnye pon tak taw la.haha
tadi masa tidur kan.
kita mimpi something,dan mimpi itu sangat mengejutkan aku.
dan aku harap mimpi itu boleh menjadi kenyataan.
amin. :)

kita mimpi apa?
mana boleh bagitaw awak awak semua.

kita nak cerita pasal seorang gadis ini nama dia sofea shahrol :)
kitorang agak rapat dekat facebook dengan blogger.
saya teringin sangat nak jumpa dia :(
tapi....
nanti la kite tunggu si gadis ini free :)
saya rasa dia tua saya setahun rasanya la :D


awak awak kita rindu awak taw itu pasal kite buat post pasal awak.
nanti awak free kita jumpa taw taw :)

2 comments:

Sofea Shahrol said...

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. sayang awk :)

myra ameer said...

sayang awak jugak taw :)