Thursday, February 17, 2011

thanks to syaz

hye hey :)
hari ini saya lepak lepak dengan syaz taw :)
so my day get little bit happy when i'm with her.
my lips can make smile.
but my heart honestly can't smile.
dalam hati aku memang da bencana tsunami.
yeah i'm super jealous see syaz with her boyfie.
cause i'm alone.

okay syaz treat me secret recipe yaww.haha.
thanks awek.
and thanks to atuk die jugak.hee

sebelum balik tu atuk syaz ada cubit pipi saya dan peluk saya taw.
waaaaaah saya memang rindu org cubit pipi dengan peluk saya.
atuk saya dah lama tak buat macam tu dengan saya.
sebab atuk saya dia baru sembuh dari sakit dia so he kind like blurr blurr.

hari ini pun saya ada sekejap berjalan dalam dunia saya sendiri.
tapi masa tunggu syaz dan masa otw nak balik rumah.
dan i have my 2nd trauma again.fuck!
aku kena langgar dengan kereta.
mula mula aku ingtkn kereta tu jauh lagi sebab dia bawak slow gile.
then tiba tiba aku dengar hon dengan bunyi break yang sangat sangat kuat.
dan buat yang 2nd time aku menjerit.
kena langgar la dengan kereta tu.
aku terduduk.
kaki aku terseliuh dengan siku aku terseret sikit dekat jalan raya tu.
ala sikit saja maa.
orang yang bawak kereta tu pon marah marah aku.
aku buat dek jela.haha

aku rasa kan kan
aku ni tak boleh lintas jalan raya kot.
sebab asyik asyik nak kena langgar jea.
yela mana taknya 
jalan sorang sorang dengar lagu
aku jalan pon dalam dunia aku ja.
aku nak lari dari jalan raya boleh tak?
hahahaha



 saya punya cincin :)
time ni tengah dok bergosip dengan buatkan blog syaz


itu semua gambar saya dengan syaz

white coffee ni free taw sekali dengan kek :)

atas meja kami

ini cik syaz punye ye

ini pun same cik syaz punye strawberry cheese cake kot.

ini i punye green tea cake.

itu ice cream i kitorang kongsi kongsi sebab masing masing lain ice cream


p/s:serious shit i miss him super much.:(

No comments: