Monday, February 21, 2011

i'm super stupid!!!

sorry korang semenjak dua menjak ni semua entry aku sedih buat korang nangis or geram or etc la.
sebab mood aku pon tak menentu.
kalau korang da bosan baca blog ni berambus taw.

okay.
....

bodoh kan aku ni.
bodoh sangat sangat sangat.
aku bodoh sebab selalu pikir pasal dia.
aku bodoh sebab sampai sekarang aku rindu dia
aku sayang dia
aku cintakan dia
pikirkan pasal dia
masuk hospital pasal dia
tak makan pasal dia
tak tidur pasal dia
nangis pasal dia
hampir mati katak sebab dia
cover pasal dia dari family aku sebab aku taknak diorang lagi fuck dia
mengharapkan dia
simpan baju,boxer dengan patung dia
simpan gambar dia
bawak tido semua barang barang tu
ingat memori memori semua dulu aku dengan dia
ingat kata kata dia
ingat janji janji dia

bodohkan aku ni.
bodoh bodoh bodoh bodoh.
asal kau ni bodoh sangat myra
siap simpan lagi diary aku dengan dia.

bodoh sangat kan aku ni
aku je yang macam ni.
dia?
tak pon.
dia lagi bahgia dari aku
dia da tak perlukan aku dalam hidup dia.

boleh tak aku padam semua memori aku dengan dia?
boleh tak aku bakar semua gambar aku dengan dia
boleh tak aku bakar semua baju,boxer dengan def dia
boleh tak aku bakar hadiah monthvessary yang tak terhajat nak bagi dekat dia

boleh tak aku buat camtu.

boleh tak aku hilang ingatan atau koma

boleh tak

bodoh kan aku ni.

sedangkan dia sibuk mesra mesra dengan ex dia.

sedangkan aku.

entah.

p/s: kalau you bace blog i ni.selamat berbahgia dengan fyka.i da taknak kacau hidup you.and i nak bagitaw you i da sain agreement dengan tawaran kerja i tu.so have fun.and i da taknak kacau hidup you.sorry i terlampau expose pasal ni sebab i da takde tempat lain lagi nk luahkan diary i yang you taw pon da habis i update.sorry.bye.night.happy monthvessary.love you

No comments: