Tuesday, February 8, 2011

3 in 1

aku ada 3 story dalam 1 entry.that's why entry ni 3 in 1.heee

february5.
malam aku kuar dengan kak aniz dan ibal.masa tengah lepak lepak dekat alibi.
tiba tiba....
ada lipas melekat kat aku.
lepas satu satu lipas tu tukar parking dia dekat aku ni.
dekat kerusi la
dekat beg la.
yang last buat aku geli kan....
....
dekat atas kepala aku weyh.
eiuuuuuw.
aku tersedar sebab kepala aku gatal taw.
aku pon garu la.
garu garu....
tiba tiba....
....
aku rasa macam lain macam.
macam berkaki.
pergggggh.
aku nampak lipas tu weyyyyyh.
eiuuuuw.
geli doooowh.
aku terasa kaki lipas tu.

february6
aku keluar ke klcc agak lambat sebab tunggu superhusband aku.dia pergi swim dekat rumah kawan kitorang.
dengan tunggu shaz sampai klcc.kang tak pasal pasal aku jadi macam orang gila.
lepas asar baru aku gerak.
gerak sorang sorang sebab superhusband suruh gerak dulu.
then sesudah sampai nye di klcc.
aku call superhusband aku dia boleh cakap dia tak jadi datang sebab dia takda duit belanja.
aku paksa paksa gak suruh dia datang dia tak mau jugak.
time tu serious  mata aku da berair sikit doowwwh.
nak menangis tak boleh public kan.malu la.hahaha.
then aku pon try sejukkan hati aku ni.

jumpa shaz dekat foodcourt.
dia dengan boyfie dia dan kawan dia name noh kot.hahaha.
shaz belanja saya cendol taw, thanks awek.haha.
dia paksa jugak makan cendol.haha
paksa manja manja la.
bila diorang semua da settle makan.

aku kata dengan shaz aku nak pergi toilet jap.
yeah dia pon nampak aku macam tak ok.

aku pergi toilet have a pee first,then baru aku nangis.
tapi tak teruk pon.
air mata aku pon malas nak kuar.hahaha.
tapi dalam hati aku memang da banjir la.

then aku lepak lepak dengan awek saye (syaz)
borak borak kutuk kutuk
then snap picture macam biasa.hahaha.


ini makwe saya taw.
kal ke2 kami berdate :D
nama facebook dia fatihah syazlina.

tapi semalam akhirnya superhusband saya buat saya happy taw.
makan makan date date gelak gelak same same masuk air.

thanks honey you make my day yesterday more happier.
i'm totally fall in love with you super much time until i can't count it.


No comments: