Thursday, January 13, 2011

sedihsadsedih

yes,i'm totally in sad.

sedih kenapa?
kenapa sedih?

aku sedih sebab aku tak dihiraukan lagi
aku sedih sebab aku ini sudah tak penting bagi dia
aku sedih sebab macam macam

aku sakit dia tak hiraukan aku lansung.
dia hanya risaukan kawan kawan dia dan sebagainya.
aku langsung dia tak peduli.

aku sedih sebab dia tak mencitai diri aku sebagaimana aku mencintai dia

dimana dia di saat aku perlukan dia?
disisi aku?
tidak.

dia tiada disisi aku langsung.

kini tiada lagi kisah cinta kami.

kini aku tiada lagi melihat wajah nya yang tersenyum kerana aku.
hanya wajah suram sahaja.

mereka kata kau selalu menyatakan yang kau sayangkan aku.

tapi dimana sayang mu itu?
cakap sahaja senang.
perbuatan?

sorry,aku rasa kau sudah berubah.
sorry,aku rasa kau sudah tak sayang dekat aku lagi.

your love pale day by day.
did you remember that words.

kini aku cemburu mendengar kisah cinta rakan rakan ku.
kini aku cemburu melihat orang yang bahagia bercinta.

kini aku keseorangan kesedihan dan mencari ketabah hidup tanpa dia.

boleh ke aku hidup tanpa dia?

of course i can't.
sebab dia sudah menjadi separuh dari hidup aku.
setiap perbuatan aku mesti ada dia.

tapi aku harus kuat untuk mengharungi hari tanpa dia buat sementara waktu ini.

walaupun aku menyayangi dia
mencintai dia
tapi kini aku sangat merindui dia setiap hari

walaupun kini hubungan kami tidak baik.
sudah 7 hari kami tidak bertegur.

sebab apa?
itu rahsia.

p/s:kalau you baca entry ini i'm sorry pasal text semalam kalau u bace la.semalam mood i nak marah je.sebab time tu badan i sakit dan gatal sangat sangat.sorry i terlepas marah dekat you.





No comments: