Sunday, January 9, 2011

jonesdiary

entry tu name blog die aku ternampak yang dia ade tulis pasal aku dekat blog die.suka la weyyyh :D


Myra Amer :)

hey hey , blogger semua . aku sangat berbangge hari ini sebab ada yang suka bace blog aku . HAHA sangat terharu serius doe . aku engat blog aku bodo bodo jea kan . :) tadea sape nak bace kan and tadea sape nak follow kan . heyy , tq sgt sgt yahh . ohhh btw yang kat atas ni , myra amer. . yahh aku ta kenal lah die sgt kan , tp aku dapat comment dekat wall fb aku yang die cakap , " hey i start to love your blog ♥ " , serius sangat terharu ohh . ta pernah aku sangke ada yang suka bace blog aku . so aku nak say thanks to myra amer . 


myra ,
actly i follow u dulu . ta sgke pulak u nak follow i punya blog jugak kan kan . :) i bace blog u . lg lg yang u cakap jenis jenis blog yang u ta suke . terasa mcm blog i jeaa dah termasuk kan . haahah tp bile i on fb u cakap mcm tue , gile terharu and terkejut i oh . ta sgke serius . rasa nak meloncat2 orang suka bace blog i tah papea kan . so thank you lah yeaa . sory , i ta berapa kenal u . tp hope boleh kawan kan kan . :) 

yeker?blog you termasuk?erm,papejexla.asalkan i da start buka blog u setiap kali i on blog.owh i paham perasaan you tu,i pon pernah rasa macam tu dulu.kalau i bukan setakat nak meloncat tapi nak guling guling sekali.haha.kawan?okay jea.no hal la.selalu selalu la tegur di facebook yea.

itu orangya.
saya suka taw awak punye necklaces tu even da patah sikit.

awak,saya kenal la mamat ni amir kan?dia pon kenal i taw.
p/s: you nak kawan dengan i.i ni hyper taw and i xsenonoh banyak masuk air banyak.btw thanks u tulis pasal i kat blog u


No comments: