Tuesday, January 4, 2011

gambargambarmasasambutnewyear

ini cupcake annivessary kak aniz dengan boyfie ( pali )
dia yang ke-4.aku dapat makan yang ade love merah
tu sedap.

kasut kak aniz

dalam van yang tunjuk fuck tu name dia qayyum.

gadis itu kak aniz,baju merah tu boyfie dia ( pali ) ,
yang celah tu ehsan roslan dan ariff dzulkifly

sweater warna warni ehsan roslan,qayyum ( name fb
baginda qayyum ) dan ariff dzulkifly.siapa berminat
add la diorang ye,hee

kak aniz,yang hansome tu nemie dan iqbal


start dari baju hijau oz,iqbal,ehsan,aku,lelaki yang 
sweater hijau tu tajul dan jai

nama dia ariff dzulkifly search je kat facebook mesti ada.
dia madu saya.

ini ibal nama facebook dia iqbal nordin.dia oik oik comel saya

dia abang ehsan saye.dia cakap aku da macam adik dia
sebab muka aku sama dengan adik dia yang umur 5tahun.
nama facebook dia ehsan roslan

ini oz.dia yang menjayakan picnik new year ini.terima 
kasih banyak banyak ye.

ini aku myra ameer.owner this blogger

this my super husband.nama facebook dia
mohamad shafiq mohd sani

that's me and super husband

sebelah kami tu nemie handsome.nama facebook
dia nemie leng chai

itu teddy bear saye taw

ini dia nemie handsome

gitar tu nemie punye,handbag pink tu kak aniz punye,
teddy bear tu aku punye dan bag hitam tu super husband punye

yang lover tu oz dengan girlfriend dia

ehsan roslan tengah nak pasang khemah

tengah nak susun arang tuk BBQ

qayyum.nama facebook dia baginda qayyum

ibal dan kak aniz

orang kuat BBQ

aku suka 2 gambar ini,sebab macam gambar dalam tumblr
tapi ini versi lelaki.haha

comel je qayyum dalam gambar ni.


ok yang tu hasil tangkapan pali iaitu ketam

ehsan roslan.

aku myra ameer


okay ni da masuk time dekat ICT.ini ibal


kak aniz.nama facebook dia anizzul



lepak lepak dekat ICT main uno dan menyanyi

we are jackass family.hehe

candid.tapi suka gambar ni.thanks kak aniz


ini pon candid

okay hope enjoy too see it

No comments: