Wednesday, January 19, 2011

allergic plak.be strong mira.

be strong taw myra.
aku baru okay dari chikenpox cume parut saja yang tak hilang lagi.
then last night i got allergic dekat tapak tangan i.
merah merah bengkak and my finger become big and fatty.
yelah korang boleh bayangkan la.
jari aku kecik jadi besar.

kulit aku agak putih then boleh la nampak merah merah sangat.
then aku bangun tido mama cakap ade naik lagi allergic aku dekat lengan.
ade bulat bulat merah.kali ni memang bukan chickenpox la conferm allergic.
sekarang dia da merebak ke kaki dan paha.
gatal dia lain macam.tak boleh nak tahan.

macam macam dugaan la labi....

dulu aku allergic dengan sabun basuh baju.
ni aku tak taw allergic ape?

mungkin makanan?
sebab merebak kot.
and mama told me maybe hormon i lain sebab sekarang i'm in period.

mintak mintak la jumaat ni i okay.
sebab i nak balik rumah nenek i.
i miss granny
i miss super husband
i miss my cat and kittens.

No comments: