Monday, December 20, 2010

hari ini jadi macam artis

tengah sedap tido,tibe tibe ade plak deringan lagu yuna-gadis semasa ( bunyi handphone aku)
rupe-rupe nye panggilan dari si bella kefley.dia ajak aku keluar die nak jumpe katanye
rindu aku.aku pon owh ok jela.pkul 2 aku siap siap then terus keluar.
kowl3 kot baru sampai times square jumpe bella kefley.
kitorg saling menjerit dan saling berpelukan.
die bawak ramai geng siot,takut aku.
yeah.of course kami saling merindui sebab dia kawan aku sejak tadika yaww.

lepak foodcourt times square then ternampak plak senior sek.teknik aku.

jalan jalan jalan bersama bella kefley

ternampak plak lagi kawan sek.convent aku wan liyana.
rindu dia kot.kami pon saling berpelukan dan saling menjerit.jejak kasih la katekan.
time nak peluk die tu,mak aiihh tinggi kot aku ni dah la pendek je.hee
kami bertukar no phone and blah je.sebab kesian kat bella kefley tunggu aku lama.

then lepas tu aku cakap dengan bella kefley.
weyh,aku rasa macam artis hari ni.hahaha.
ramai orang yang aku jumpa.hee.
kami pon saling ketawa.

No comments: