Monday, December 27, 2010

booth

22 november 2010
start ke balai seni lukis negara.yang dekat sebelah istana budaya.
aku pergi sebab ade photography tutorial kot by sue anna joe.
yang ni aku dengan adik angkat capix liyana alias

yang budak lelaki pakai bag tu adik super husband azha sani,
ammarul helmi,aku dengan liyana alias


super husband,aku dan liyana alias

okay yang ni seni pasal tin biskut yang lame.bagi aku yang ni cute

24 november 2010
time berniaga dekat balai seni lukis negara.aku bukak booth lambat sikit dalam kowl1 lebih kot then tutup pon awal dalam kowl6.on this day tak ramai sangat orang.tiada rezeki la katekan.

25 november 2010
ramai orang yela hari sabtu la katekan.jualan aku bole la.ramai kawan super husband datang dekat booth kami.
lelaki pakai cermin mate tu kawan super husband aku fitri aidi,
azha sani,aku dan super husband.kami dekat booth aku.


yanh hujung sekali sebelah super husband tu kawan die

ni jualan kami.headband,gambar def dan def


ni cupcake yang paling laku dekat situ.

ni keychain.aku ada beli due dekat booth ni

ni cupcake jiran sebelah booth aku.kami sekepala.plus die baye aku kot.
cupcake die sedap.plus cream cupcake die tak manis sangat dan tak cepat muak.

ni booth aksesori

26 december 2010
rezeki kami.ramai orang beli :) yeaaahhhh.kitorang bukak booth kowl 11 lebih kot sampai kowl 8.dalam pukul6 cmtu aku sempat shooping dekat area situ aku beli baju.so lepas ni maybe dekat upm serdang,shah alam dan taman tasik permaisuri.

No comments: